Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Η ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΠΙΓΚΟΥΙΝA!


Γκρινια και φωνες ολη μερα απο τον Πιγκουινο,οχι μονο γιατι ειναι εξω απο τα νερα του αλλα 
γιατι μου ζητα και συντροφο!! 
Τι θελατε και ζητησατε ολη την οικογενεια οταν τον γνωρισατε?
Το εδεσε κομπο ο κυριος και ζηταει συντροφο.!!! 


Η ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ



Τι να κανω και γω για να βρω την ησυχια μου βγηκα  για ανευρεση νυφης και  εκανα την επιλογη! 
ΠΙΓΚΟΥΙΝΑ κουμπαρας!
Της  ιδιας οικογενειας
 βεβαως-βεβαιως!!!!!






                                                                                                                            
             
                   
                                                                                                          
Χαμογελασε ο κυριος και τα βρηκαν μια χαρα και εγω την ησυχια μου!! Εγκρινετεεεεε?


ΤΟ ΖΕΥΓΟΣ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ
Λετε να προλαβουν να σκαρωσουν και κουτσουβελα μεχρι την εκθεση? Την εβαψα !!
και να ειναι καπως ετσι?


-Μου αρεσε παρα πολυ αυτος ο χορευταρουλης που τον εκλεψα απο το σπιτακι της smaragdenia

http://smaragdenia-roula.blogspot.gr



Να σας γνωρισω  και ενα αλλο ζευγαρη(παλαιοτερη δουλεια) -αλλου γενους και αλλης οικογενειας -φτιαγμενο με την ιδια τεχνικη αλλα και με τον ιδιο τροπο ζευγαρωματος, μονο που εδω η γιαγια ζητησε παππου!!



Γεια σας και να ειστε ολοι και οταν λεμε ολοι ενοουμε -οοοοοοολοι-  καλα!!!!






23 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    Η ΠΙΓΚΟΥΙΝΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΣΑΧΠΙΝΑ!!!!!!
    ΠΩΣ ΝΑ ΜΗ ΤΗΝ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ Ο ΚΑΗΜΕΝΟΣ;;;;;;;;
    ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΖΑΒΟΛΙΑΡΙΚΟ ΠΙΓΚΟΥΙΝΑΚΙ ΘΑ ΣΚΑΡΩΣΟΥΝ!!!!!!!
    Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΡΙΑ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενα με το ΠΟΥ... τι ενοεις?
      Δεν πιστευω αυτο που φανταζομαι-- η ΠΙΓΚΟΥΙΝΑ μου ειναι κυρια!!

      Διαγραφή
    2. Πολύ τσαχπίνα εννοεί η γυναίκα!!! αμέσως το μυαλό σου.... ο δαίμων του τυπογραφείου που λέγανε παλιά... νάτος εμφανίστηκε και έφαγε το "λ"!!!!!!!!!!!!!!!!! Θα μπορούσε εξάλλου να πει τίποτα για μια τόσο όμορφη μα σεμνή πιγκουινίτσα!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Μα τι ωραία που τα γράφετε κυρία Μαρία, την απόλαυσα την κουμπαροανάρτηση!!
    Απίθανη και η πιγκουίνα!!
    Όσο για τον παππού και τη γιαγιά σας το έχω ήδη πει πόσο με ξετρέλλαναν!!!
    Μπράβο, μπράβο!!! Καλή μέρα, πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαντρινακι μου γλυκο να εισαι καλα αλλα οτι εχει σχεση με γραψιμο δεν το αγαπω. τα φιλια μου!

      Διαγραφή
  3. Είμαι πολύ στενοχωρημένη... τον έχασα μέσα απ' τα χέρια μου! Αλλά επειδή είμαι υπεράνω...να είναι ευτυχισμένα τα παιδιά!!

    Καλημέρα κυρία Μαρία, αλλά κι εσείς δεν βάλατε λίγο το χεράκι σας, μια καλή κουβέντα βρε παιδί μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΕ , ΘΑ ΣΟΥ ΒΡΩ ΕΓΩ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!!!
      ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΙΓΚΛΟΥ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

      Διαγραφή
    2. Kαταλαβες τωρα Αναστασια μου γιατι δεν εβαλα το χερακι μου!
      κατι ειχα μαθει οτι σε γυροφερνει καποιος ψηλοτερος και ομορφοτερος και μαλιστα εχει και ακινητα! πως να συναγωνιστει ο δικος μου! Με αγωνια περιμενω
      να τον γνωρισω!!
      Για τις ευχες σου ευχαριστω ,θα τις μεταβιβασω και γρηγορα και στα δικα σου!!!
      Φιλακια!!

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχαχα...τρέχω να κάνω beaute!!! Προλαβαίνω έτσι;;;

      Διαγραφή
  4. Και τα δυο ζευγάρια είναι τρέλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άντε να ζήσουν και να ευτυχίσουν τα πιγκουινάκια σου... και μέχρι την έκθεση καλό θα είναι να έχουν αποκτήσει και κανένα παιδάκι!!! Όσο για την γιαγιά και τον παππού... τι να πω είδες τι κάνει το ΚΑΠΗ??? έρωτες στα γεράματα!!!! τσαχπίνες οι γυναίκες παιδί μου... αλλά και ο παππούς κοτσονάτος!!!! χα!χα!χα! Φιλάκια πολλά Μαράκι μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστω για τις ευχες και αμα βρεθει μικροτερο μπουκαλι καταλληλο για παιδακι κατι μπορει να γινει. Βικουλα εσυ ησουν η αιτια που εγεινε η ΠΙΓΚΟΥΙΝΑ προσεχε τιζητας!!
    - Σχετικα με τον παππου , αν δεν ηταν κοτσανατος θα τον διναμε στην γιαγια? πρεπει να στεκετε διπλα της βραχος και να την βοηθαει κιολας με τετοια αδυναμια που εχει στα χερια!
    Καλο σου απογευμα Βικυ μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα!!!Τι ομορφιές είναι αυτές;
    Κούκλα η πιγκουινούλα!!!χαχα!!κι εμένα κάτι
    μου λέει θα έχουμε πιγκουινοαπογόνους!!!!
    τα γεροντάκια είναι πανέμορφα!!
    έχεις δώσει τρομερή έμφαση στην λεπτομέρεια!!!
    μπράβο σου!!!
    πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μελλον θα δειξει Μαριλενα.
      Οντως μπορει να δουμε!
      καληνυχτα σου !!

      Διαγραφή
  8. Μαρία μου τι να πώ. Είσαι άσσος στη δημιουργία. Έδωσες τέλεια έκφραση στον παππού. Και η γιαγιά δεν πάει πίσω. Τα πιγκουινάκια σου είναι χαρούμενα και έξω απ' τα νερά τους αφού έχουν παρεούλα. Αντε να δούμε και απογόνους τους. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το σωστό είναι να κάνουν και απογόνους.Δεν πιστεύω να τους στερήσεις αυτή την χαρά ? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειοι οι κουμπαράδες σου γλυκιά μου!!Λάτρεψα την Πιγκουίνα!!Άντε και καλούς απογόνους!!!φιλάκια , καλή σου εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να εισαι καλα Γιωργια!Που ξερεις, μπορει και να δουμε!
    Καληνυχτα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ ΜΟΥ ΕΣΥ!ΣΟΥ ΠΑΝΕ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ...ΑΠΑΙΧΤΟΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ..ΚΑΛΟΔΟΥΛΕΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟΙ!ΦΙΛΙΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς σε βρήκα στο μπλοκοσπιτάκι σου Μαρία μου!!! Χαίρομαι που γνωρίζω τη δουλειά σου, Συγχαρητήρια για τους κουμπαράδες σου, τους οποίους είδα στην έκθεση αλλά δεν γνώριζα ότι τους είχες δημιουργήσει εσύ. Θα σε επισκέπτομαι συχνά. Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. It's actually very complex in this full of activity life to listen news on Television, therefore I only use the web for that reason, and take the hottest news.
    my web page - web design miami beach

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. What's up every one, here every one is sharing these kinds of familiarity, therefore it's good to read
    this web site, and I used to go to see this website daily.
    Feel free to visit my page : backup camera

    ΑπάντησηΔιαγραφή