Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ -ΡΟΔΙ.

Πριν τρια χρονια φυτεψα μια ροδιτσα καλοπιστικη
και φετος μου εδωσε τους καρπου της(Βικυ αν δεν
σου εφτασαν τα ροδια  για το ποτο σου ,εδω
ειμαι εγω-δες την σοδεια μου!!!!!!!!!!!!)

Απο κοντα ειναι  καπως ετσι.!!!!!!!!!!!

Παλαιοτερη δουλεια μου














Διασταυρωσα  ομως  τη ροδιτσα μου με..... μπουκαλοδεντρο....... -γεωπονοι καντε περα   -




Εβγαλα ενα καινουριο ειδος... ...
Μοιαζει ....λιγο σε ροδι και  λιγο σε κυδωνι!!!!


                                                                                                     





Πως να το ονομασω αραγε?



ΡΕΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ!

Απο τα κλαδια ομως...... της ροδιας ---εκανα (ζωγραφισα) τεσσερις κρεμαστρες για


ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΖΑΝΝΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ !!!!!

Περασα πολλα γαντζακια στις κρεμαστρες για να μπορουν να κρεμαστουν,σκουλαρικια,
κολιε,ζωνες κλπ.















Ειχα ομως  και ενα βραβειακι
Μου το χαρισε η Γιουλα Δημιουργιες Χαρας!
http://gioulazm.blogspot.gr



 
Γιουλα σ ευχαριστω  και σου ευχομαι καλες δημιουργιες!








           

22 σχόλια:

  1. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΕ ΤΙ ΤΟ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΣ , ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!!!!!
    ΛΕΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΚΙΝΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙΣ ΜΑΣ;
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα μπορουν να συμβουν!!!
      Παντως νονα εγινες!
      ΚΟΥΜΠΑΡΟΚΥΔΩΝΟΡΟΔΟ!!ωραιο!

      Διαγραφή
  2. Απίστευτο!!!!!!!!!! Καταπληκτική δουλειά.... κορίτσι μου τα χέρια σου κάνουν θαύματα!!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποδηλατισσα μου αμα το λες εσυ ,διπλο το ευχαριστω μου!!
      φιλακια!!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο πρώτα για τη ιδέα και γιατί είναι καλοδουλεμένο και προσεγμένο στις λεπτομέρειες.....Καλό σου βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ν α εισαι καλα Εφη μου.
      Χαιρομαι που σου αρεσε!
      Καλο βραδυ!

      Διαγραφή
  4. Μαρία μου όπως σου είπα οι δημιουργίες σου με τρελαίνουν. Πανέμορφος κι αυτός ο κουμπαράς. Ας πάμε όμως λίγο και στη σοδιά από ρόδια. Έχω μια ροδιά εδώ και πολλά χρόνια. Ανθίζει και ρόδια δεν βλέπω. Φέτος ενώ έβγαλε πάρα πολλά άνθη έκανε μόνο ένα ρόδι. Μπορείς να μου πεις τι φταίει; Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιουλα σαν κουμπαρογεωπονος που ειμαι σου λεω οτι αυτο μπορει να συμβει σε ολα τα ειδη!
    Εσυ ομως κανε αυτο που μπορεις. Ζωγραφισε μελισσουλες κραμαστες στα κλαδια της ροδιας σου και ισως κανουν κατι και εχεις σοδεια!
    Καλο βραδυ και τη Δευτερα που θα βρεθουμε θα σου δωσω ειδικες! συμβουλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχος!!! Μακάρι εκτός από τύχη να φέρει και έσοδα σ' αυτόν που θα τον έχει...Μπράβο κυρία Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ.ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ!!!!!ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!ΤΟ ΡΟΔΙ ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΦΟΥ ΛΙΓΟ ΧΑΛΑΡΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΑΖΑΡ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειασου Giasmin μου!Αν το δοκιμασεις βρες μπουκαλι ποιο στρογυλο για να μη σε παιδεψει πολυ στο σχημα !
      Απο το Μπαζαρ Giasmin μου θα χαλαρωσεις μονο οταν τελειωσετε!
      Αυτη την εβδομαδα θα κανω κατι και για σας!
      Καλη συνεχεια να εχετε και Καλη Κυριακη!
      Τα φιλια μου

      Διαγραφή
  8. Καταπληκτικός ο κουμπαράς ρόδι. Φοβερή ιδέα για Χριστουγεννιάτικο δώρο. Την κρατάω σίγουρα στο αρχείο. Όσο για τις κρεμάστρες απλές και πολύ πολύ όμορφες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κατερινακι με το ρεκορ στους κουμπαραδες χαιρομαι που σου αρεσαν!
    Να περνας καλα Καλη Κυριακη και καλη συνεχεια σε οτι δημιουργεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τελικά ειναι ανέξαντλητες οι ιδέες σου ...και το αποτέλεσμα τους ακομα καλήτερο...ακου ρόδι κουμπαρά;; πολύ ομορφος έγινε..
    αλλα εμενα μου άρεσαν πολύ και οι κρεμάστρες σου.... κσλή συνέχεια ακι πολές εμπνέυσεις να έχεις....τα φιλακια μου...ΜΑΡ ΚΑΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλως σε βρίσκω!!!Υπέροχες οι ιδέες σου και τα έργα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς σε βρήκα! Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου και για καλό σκοπό... μπράβο!! θα τα λέμε!

    http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΡΟΔΙ ΣΟΥ!!!!!ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ!
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΜΕΙΛ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘ. ΣΟΥ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ, ΚΑΘΩΣ ΕΙΠΕ Η ΡΕΝΑ.
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είσαι εξαιρετικά ευρηματική! συγχαρητήρια!Καλή συνέχεια με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κάνεις καταπληκτική δουλειά!Ξετρελάθηκα με τις ιδέες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή