Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!!!!!!!!!

Πολυ θα ηθελα να περασω απο τον καθε ενα ξεχωριστα για να του αφησω ευχες για τις γιορτες.
 Μου ειναι ομως πολυ -πολυ δυσκολο για τεχνικους  κυριως λογους.
Απο καρδιας λοιπον ευχομαι σε ολους  σας ν α περασετε ομορφα με αυτους που αγαπατε!!

ΚΑΛΑ  ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!
 ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟς ΧΡΟΝΟΣ! !! γεματος  ομορφες  στιγμες  και η καθε μερα του να ειναι  καλυτερη απο την αλλη!! 
Ειρηνη  και υγεια σε ολο τον κοσμο  και να μας δινει δυναμη να  ξεπερναμε τα  καθε ειδους προβληματα!!

Δεχτειτε τις ευχες μου μαζι με μια φωτογραφια με ροδια- δημιουργια μου απο πηλο- για καλη τυχη και πλουτο !!!!!
Χαρισμενη σε ολους σας!!
Θα χαρω να τη δεχτειτε!!!







26 σχόλια:

  1. Καλα και ευλογημενα σε ολους μας Μαρια μου!!!Ευχομαι να χαιρεσαι αυτους που αγαπας και ο Θεος να σου δινει υγεια και αγαπη!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Ευα μου ανταποδιδω τις ευχες!!
      Χρόνια πολλά και Ευτυχισμενα!!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά κυρία Μαρία με υγεία, χαρά και πολλές ακόμα υπέροχες δημιουργίες όπως αυτές που μας έχετε συνηθίσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος. Τα ρόδια λένε φέρνουν αφθονία και σ'ευχαριστούμε πολύ για το δωράκι. Θα προσπαθήσω να τα πάρω. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιουλα μου Χρόνια σου πολλά !!
      Με το καλο ο καινουριος χρονος!!!
      Τις ευχες μου σε ολη την οικογενεια σου!!! φιλακια!!

      Διαγραφή
  5. Αγαπημένη μου φίλη μέσα από την καρδιά μου σου εύχομαι τα καλύτερα για αυτές τις γιορτές... όσα τα σπόρια του ροδιού τόσα καλά να έρθουν στο σπιτικό σου!!!!!! Καλά & Ευτυχισμένα Χριστούγεννα, Καλή Χρονιά γεμάτη υγεία!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Βικυ μου σε ευχαριστω και ανταποδιδω!! Χρόνια σου πολλά !!
      Καλη χρονια και ευλογημενη!!
      Τις ευχες μου σε ολη την οικογενεια σου!!! φιλακια -ιδιαιτερα της Δημητρουλας!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Ρενα μου Χρόνια σας πολλά !!
      Καλη χρονια και ευλογιμενη!!
      φιλακια!!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Χρόνια σου πολλά Δημιουργια!
      Καλη χρονια και ευλογημενη!!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά εύχομαι με υγεία και χαρά,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία σου ευχομαι χρόνια πολλά με πολύ ευτυχία,αγάπη και υγεία...Καλή χρονιά και εκπλήρωση όλωντων επιθυμιών σου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ- ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!τις ευχες μου και για την οικογενεια σου!!!

      Διαγραφή
  10. Καλές Γιορτές! Ο Νέος Χρόνος ας μας χαρίζει υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  11. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ 2013 ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ,ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΝΝΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή χρονιά, γεμάτη υγεία και αγάπη να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Have you ever considered about including a little
    bit more than just your articles? I mean, what you say is valuable and everything.
    But think about if you added some great visuals or video clips to give your
    posts more, "pop"! Your content is excellent but with images and clips, this site could definitely be one of the best
    in its niche. Fantastic blog!

    Feel free to surf to my webpage; horoscope

    ΑπάντησηΔιαγραφή