Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Η ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΛΟΪ





ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ


Μια κολοκυθα μαυρισμενη και μουχλιασμενη εξωτερικα απο τον χρονο ,εφτασε στα χερια μου
καπως ετσι και χειροτερα!




Της εκανα ενα βαθυ πιλινγκ (τριψιμο ,γυαλοχαρταρισμα) και  της αλαξα προσωπειο!




Της εκανα ανοιγμα στο πανω μερος και κρατησα το κομματι, που εκοψα με προσοχη για να μη σπασει




Την εβαψα, και ζητησα απο την καλη νεραιδα να μεταμορφωσει την κολοκυθα σε αμαξα !
Μονο στα παραμυθια θα συμβαινουν αυτα?
Εκανα ντεκουπαζ την σταχτοπουτα  και ζωγραφισα οσο μπορουσα, ολα τα υπολοιπα ( ρολοϊ, πουλακια, ποντικακια που θα μεταμορφωθουν σε αλογα, γοβακι , ροδες και φυσικα το μαγικο ραβδακι)!
Εβαλα και τον μηχανισμο του ρολογιου, για να μη  ξεχαστει η Σταχτοπουτα  να φυγει στην ωρα της!.
Και τωρα η επιδειξη του τελικου αποτελεσματος απο ολες τις πλευρες!










































Πρεπει να φυγω για να προλαβω να ειμαι στην Αθηνα
στην Αίθουσα Εκδηλώσεων
του  ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ  ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ
στις  24/11/2013 και ώρα 12:00

πριν προλαβει η νεραιδα με το μαγικο ραβδακι της να με φερει στην αρχικη μου μορφη















και δεν προλαβω στα εγκαινια του bazaar
 για το Χριστοδουλειο Ιδρυμαπου διωργανωνουν
 η Δράση Ελληνίδων Bloggerς μαζί με τις Χρυσομελισσες
 στις 24/11-1/12/2013  με  θεμα  "Ρολόϊ "




22 σχόλια:

  1. Εχουνε άρωμα τα όνειρα;;;; Εχουνε χρώματα τα παραμύθια;;;;;Εχει όρια η φαντασία;;;;Μαρία ξεπέρασες τα όρια της πρωτοτυπίας !!!!Τι υπέροχη ιδέα, τι υπέροχη κατασκευή !!! Η έκθεση των ρολογιών σίγουρα θα έχει εκπληκτικές δημιουργίες χάρη στην αστείρευτη φαντασία των μπλόκερς που με αγάπη και περισσή καλαισθησία δημιούργησαν παραμυθένια ρολόγια !!!Σίγουρα τα δικά σου είναι απο τα πιό ιδιαίτερα!!!Σε ευχαριστούμεεεεεεεεεεεεεεε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο!!!! Κάποια κοριτσάκια θα 'τσακωθούν' για να το αποκτήσουν!!!!
    Μπράβο Μαρία μου! Ελπίζω να προλάβω να το δώ από κοντά, χαχαχα!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τίίί λεεεες τώώώώρα???!!!
    Με το χέρι στην καρδιά, δεν νομίζω πως ό,τι σχόλιο και να σου γράψω μπορεί να περιγράψει τον ενθουσιασμό μου!!
    Μπράβο για την κίνηση! Μπράβο για την ιδέα! Μπράβο για την υλοποίηση!
    WOW!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    Καλό μήναααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ!!!!
    ΤΟ ΑΠΕΔΕΙΞΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!
    ΘΑ ΚΑΤΑΠΛΗΞΟΥΝ ΤΑ ΡΟΛΟΓΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το έλεγες αλλά δεν το καταλάβαινα..... ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! δεν περίμενα βέβαια κάτι λιγότερο από εσένα!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φανταστική η κολοκύθα ρολόι. Εγώ γιατί δεν κατεβάζω ιδέες; Σας ζηλεύω όλες. Με την καλή έννοια της ζήλιας έ; Μπράβο Μαρία μου. ¨Οτι σκεφτείς να κάνεις το καταφέρνεις. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτική ιδέα να μεταμορφώσεις με το μαγικό χεράκι σου την κολοκύθα σε ρολόι !!!
    Μπράβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ax Ax Ax Aς την είχα κι εγώ και ας ηταν ακόμη πιο χάλια!!! Εγινε υπέροχη παραμυθένια !!Πανέξυπνη η ιδέα με το κορδελάκι Χα Χα μου άρεσε πολύ και φεύγω με ένα χαμόγελο ευχαρίστησης !!! Καλό ξημέρωμα και πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φιλες μου σας ευχαριστω ολες για τα υπεροχα σχολια σας! Να ειστε καλα !
    Μου δινετε δυναμη να συνεχισω!
    Καλη επιτυχια να εχουμε στο bazaar μας!!!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το πιο φανταστικό ρολόι που έχω δει! Παραμυθένιο!
    Καλή επιτυχία στο bazaar.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έγινε υπέροχη, μοναδική και παραμυθένια.
    Πρωτότυπη ιδέα και η κατασκευή τέλεια .......!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. απιθανο..........εκανες μαγικα δεν υπαρχει περιπτωση.......χαχχαχα.......καλα η νεραιδα εκανε την κολοκυθα αμαξα αλλα εσυ παιδι την ξεπερασες κατα πολυυυυυυυυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κοριτσια να ειστε ετοιμες γιατι θα στειλω την αμαξα να σας φερει οοοοοοοοοοοοολες στην Αθηνα για το bazaar!
    Σας ευχαριστω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πω πωωωωω!!! Υπερπαραγωγή!!
    Εντυπωσιακό το ρολόι σου, έκανες τέλεια δουλειά!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαρία μου ,τι φαντασία είναι αυτή ??? Υπέροχη είναι η κολοκύθα και γρήγορα θα μεταμορφωθεί σε άμαξα να σας πάει τρέχοντας στην Αθήνα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ουτε στον ύπνο της η Σταχτοπύτα.. δεν θα ονειρευότανε τετοια άμαξα Μαρία μου..!!!!και μαλιστα με ρολόι....οχι πες μου η δική της κολοκύθα ειχε ρολόι;; για αυτό και την πάτησε..χι.χι. το δικό σου όμως καλοκυθορολόι... θα σημανει την ώρα της αναχώρησεις και θα ανεβήτε επανω να σας πάει στο παζαρι...αχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! αναστεναγμός...καμια άλλη κολοκύθα εχει να την στήλεις εδώ κατω;; να κανω έτσι.... το μαγικό ραβδάκι να βρεθώ εκεί..Μαρία μου μου το είπες αλλα που να βαλει ο νους μου κατι τοσο ομορφο... γειά στα χεράκια σου....φιλακια πολλα πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ...irida....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λατρεύω τα παραμύθια και μου αρέσουν τόσο οι κολοκύθες οπότε αυτό που βλέπω είναι χάρμα οφθαλμών!!!
    Μπράβο κυρία Μαρία για την έμπνευση και για την υλοποίηση της!!!
    Να περάσετε υπέροχα στην Αθήνα, πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό που μου άρεσε περισσότερο είναι ότι είναι βγαλμένο από παραμύθι.....Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλώς σε βρήκα Μαρία μου !!!!ΑΠΙΘΑΝΟ το ρολόι σου !!!!!! Είχα την τύχη να το δώ και από κοντά και να γνωριστούμε !!!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή